måndag 22 juli 2013

Det där med World of Warcraft..?

Det där med WoW, World of Warcraft, det är inget jag någonsin har begripit mig på. Kan någon förklara för mig vad det är för spel, och förklara gärna samtidigt varför är det så fruktansvärt populärt?

Är det lika populärt nu som det var för några år sedan? Jag tyckte det pratades mer om spelet för fem år sedan än vad det gör nu, eller är det bara det att jag umgicks med fler som spelade detta spel för fem år sedan än de jag umgås med idag?

Spelar DU WoW? Varför i så fall? Eller har du tagit avstånd från detta datorspel? Berätta varför!

Kommentarar önskas!

/Mathias

1 kommentar:

  1. Tack för ett utförligt svar! Och det känns som om jag hade lite rätt i att det var mer populärt för ett par år sedan om jag förstår rätt ;)

    Själv skulle jag nog aldrig sätta mig och spela World of Warcraft efter att jag sett vänner bli mer eller mindre beroende av detta spel....

    SvaraRadera