torsdag 14 mars 2013

Följ bloggen om fiktiva HC Geeks!


Jag vill rekommendera min blogg om ett fiktivt ishockeylag som heter HC Geeks. Jag rekommenderar er självklart att läsa alla inläggen från start.

Första inlägget - Ishockeylaget HC Geeks
Andra inlägget - Ett litet spratt med skridskor
Tredje inlägget - Cykeldäck i jumbotronen
Fjärde inlägget - Följ HC Geeks på Facebook - din suspensoar på nätet

Detta är tänkt att vara en ironisk blogg, eller ironisk vet jag inte men det är väl tänkt att det ska vara någon form av konstig humor i alla fall. Jag skriver den med glimten i ögat och ni som själva spelar ishockey får gärna mejla mig roliga händelser från matcher, träningar och omklädningsrum, resor, cuper, turneringar m.m. så kanske det är något jag kan spinna vidare på i denna blogg om ett påhittat ishockeylag!

Tack på förhand!

/Mathias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar