onsdag 17 april 2013

Behöver du foto?

Jag har två fotobloggar, en ny och en gammal.

Skillnaderna är enkla;
I den gamla har jag reklam via Double.net och där publicerar jag inga fler foton.
I den nya har jag reklam via Google Adsense och det är där jag publicerar fler foton.

Mål;
Målen med att publicera varje foto jag fotograferat som jag anser är värt att publicera är dels att jag vill sprida de foton jag är mest nöjd med och dels att andra ska få möjlighet att publicera mina foton ifall det behovet finns.

Vill du publicera något foto jag fotograferat?
* Ska det publiceras i privat blogg/hemsida så är det kostnadsfritt. Källa måste dock anges i form av mitt namn och länk till det blogginlägget i min fotoblogg där fotot ligger.
* Det är även gratis om du behöver något av mina foton till ett skolarbete. Källa måste dock anges i form av mitt namn och länk till det blogginlägget i min fotoblogg där fotot ligger.
* Övrig användning av foto från mina fotobloggar (kommersiellt bruk, litteratur, tidsskrifter, massmedia) - hör av dig till mig via mejl så diskuterar vi pris!

Länkar till bloggarna;
* Den gamla fotobloggen
* Den nya fotobloggen

Några av de foton jag är mest nöjd med;
* Julgran utomhus
* Trädstam invuxen i sten
* Solnedgång
* Träd vid väg
* Klädnypa
* Taggtråd

/Mathias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar